BFBC2 opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick 0403

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Heey, volgens mij ben ik op dit forum de enige met deze vraag heb wel gezocht naar dezelfde vraag maar kon deze niet vinden. hoop niet dat ik dezelfde vraag over het hoofd gezien heb :)...

maarja hier luid de vraag: ik heb het spel battlefield bad company 2 net geïnstalleerd en dat ging allemaal goed, nu wil ik het opstarten gebeurd er niets.. ik krijg even een zandlopertje te zien en daarna niets... ( heb battlefield al goed laten keuren door mijn virus scan norman)
* dat was deel 1 van de vraag

ik heb al een beetje op andere forums gelezen, en ik denk zelf dat het probleem hem in de directX zit, dat ik deze naar 9.0 moet veranderen. dan word ik verwezen naar het bestand settings.ini
dit bestand zou te vinden zijn in mijn documenten\BFBC2\settings.ini maar hier volgt het volgende probleem ik kan dit bestand helemaal niet vinden :confused:... sterker nog het bestand BFBC2 is niet eens te vinden in mijn documenten. het enige wat ik kan vinden wat er op lijkt is in program files\electronic arts\battelfield bad company2
* en dat was dan deel 2...

ik hoop dat het allemaal duidelijk is, en dat er iemand is die me met dit probleem kan helpen. mocht er volgens jullie een andere oplossing voor het probleem zijn dan in settings.ini te gaan *****n hoor ik het natuurlijk ook graag:)

in ieder geval alvast heel erg bedankt:thumb:!!!

Laatst bewerkt:
Heb je nog geen DirectX 9 dan?
Gewoon handmatig installeren lijkt me iets om te proberen.
Of begrijp ik het verkeerd?

Jaa mijn pc voldoet wel aan de minimale eisen van het spel ( aldus can you run it ) en ik heb wel directX9 ik heb 9.0c volgens mij.
het enige probleem is dat, het spel gewoonweg niet opstart. als ik op de snelkoppeling druk gebeurd er niets...

en toen had ik dus op een ander forum gelezen dat ik de directX in setup.ini moest aanpassen als BFBC niet wilde opstarten.

dit is het forum waar ik dat gelezen heb, en dan iets naar beneden scrollen tot je bij Battlefield Bad Company 2 “Crashing to Desktop” Fix aankomt..

nogmaals als er volgens jullie een andere oplossing voor dit probleem is en denkt dat de directX veranderen pure onzin is hoor ik het ook graag:thumb:

Zou je even een screen van de uitslag van canirunit kunnn plaatsen?

Hebben we meteen een hardware overzicht.

okee komt eraan ;)

CPU
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz

CPU Speed
You Have: Core 2 Duo @ 3.00 GHz

RAM
You Have: 3.5 GB

OS
You Have: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3 (build 2600)

Video Card
You Have: GeForce 8800 GTS

Free Disk Space
You Have: 874.2 GB

Ik hoop dat dit voldoende is, nogmaals bedankt voor de reacties!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan