BIA commando's geven lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Ik speel zo af en toe brothers in arms en ben nu bij het stukje dat je een maatje mee krijgt, die je ook commando's moet geven. Er staat dat ik " moet drukken om een lijstje met commando's te krijgen, maar dit werkt dus niet....
is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn versie?

Klopt, had ik ook.
Je moet voor dat commando nog even een toets toewijzen onder de opties van je keyboard.
Desgewenst het spel even opnieuw laden ander doet ie het nog niet (zucht).
Zo ben je snel een half uurtje verder....

Jaja, dus voor elke nieuwe optie die je krijgt moet je een nieuwe toets toewijzen... dat betekent dus exit game, toets toewijzen en weer verder, da's irri, want je moet gelijk het commando een keer geven voor je verder mag... maar bedankt, ik ga het proberen :D

Ik had het idee dat de meeste toetsen al een functie hadden behalve bij die functie stond nog geen toets bij.
Tussentijds op escape drukken en toets toewijzen werkte wel maar ik moest eerst het spel weer even opnieuw laden alvorens het spel de nieuwe toets pakte.

Hmm, ik geef een commando door de rechter muisknop te gebruiken.:confused:
Is standaard ingesteld of bedoel je wat anders?

Dat gaat bij mij niet werken, aangezien ik overeenkomende acties gelijk heb gemaakt met CoD, is wel zo makkelijk :D :D

Vandaar dat die weg was, ik gebruik de rechtermuisknop ook ergens anders voor. :)

Geplaatst door Sarvo
Dat gaat bij mij niet werken, aangezien ik overeenkomende acties gelijk heb gemaakt met CoD, is wel zo makkelijk :D :D
Is ook wel een idee, heb het spel net binnen.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan