Bibberend beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedenavond,ik heb sinds een paar dagen last van het bibberen van mijn beeld.
Wanneer ik hetzelfde welk progr. wil openen,begint mijn beeld te trillen,flikkeren,iets raar nog nooit meegemaakt
Gescand op virussen,enz alles gedaan en nog,is er iemand die dit bizar,raar ,kan verklaren?

Hoi Jan

Probeer maar even Vernieuwing-Frequentie van monitor op zn' hoogst zetten ( kijk plaatje onder ! ) ...

ScreenShot014.jpg

Zou helpen als je wat meer info geeft over welk beeld het gaat (laptop, aparte monitor enz.).
Info over de grafische kaart is ook welkom en de ouderdom v.d. hardware.

@ royonix ,alles staat zoals u vermeld.
desk pc= van 7/11/2007
win 7

ScreenShot001.jpg

:confused:
@ royonix ,alles staat zoals u vermeld.
desk pc= van 7/11/2007

Goedemorgen Jan ....
Op jouw plaatje is geen vernieuwingsfrequentie te zien, je moest daar op Beeldscherm klikken ! ...:( en als je op beeldscherm instellingen bent daar instelling van vernieuwingsfrequentie ( altijd ! ) op hoogst moet staan ..
Via eigen videokaart configuratie scherm je zal dat ook moeten kunnen instellen, maar dat is apart en niet zo erg van belang eens via systeem beeldscherm instellingen als eens zo ingesteld is dit zal ook in videokaart zo blijven ..

ScreenShot019.jpg <<== Op die manier via videokaart dus !

Laatst bewerkt:
zorg dat die instellingen van je videokaart de vernieuwingsfrequentie op 60hertz staat, dat is de meest gebruikelijke.

:confused: ALS je inderdaad alles geprobeerd te doen hebt en helpt niets .. dan is waarschijnlijk iets nog meer aan de hand ...:(

Kijk even hier een paar interessante tips over ...=>> KLIK

:( Hebben wij hier over windows of een andere systeem en dan over Desktop of Laptop ??? er zijn nog in dit geval vele andere redenen te vinden voor flikkerende scherm ...enz..

P.S. Welke scherm dat is ? ( volledige gegevens over type/merk enz.. ) hoe oud is wat voor aansluitingen heeft enz..etc.. om beeeetje beter te kunnen helpen hoe meer gegevens over scherm je plaatst hier hoe betere evt. tip zal van andere helpers hier dan krijgen ...

Laatst bewerkt:
Zou de monitor even aan een andere PC/notebook uitproberen.

Het is een vrij oud moederbord waar de onboard gpu in de chipset wordt gebruikt en of andere drivers gaan helpen.....

Neem aan dat het een tft/lcd scherm is, welke is geheim zo te zien.

Zou het kunnen dat ik het heb, ik heb de browser waar ik mee werkte verwijderd,en terug opgestart.
Tot op heden geen last meer van gehad(hout vasthouden zegt het spreekwoord),we zullen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan