Bibliotheken ineens weg..

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbjari

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2013
Berichten
3
Hallo,

Ik heb sinds kort Windows 8 op mijn laptop staan en ineens waren er een aantal mappen uit mijn bibliotheek weg, Bureaublad, Downloads en Opgeslagen spellen. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om op "standaardbibliotheken herstellen" te klikken maar dan gebeurt er niets.. Weet iemand misschien nog iets wat ik kan doen om de originele mappen in mijn bibliotheek terug te krijgen?

Gr Jari :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo jari.

Is dat ding soms verborgen in windows 8.1. :confused:

Proberen, open de Verkenner, dan klik in de menubalk boven in het scherm op Beeld.

Selecteer de vervolg keuzelijst Navigatievenster.

Schakel het selectievakje Bibliotheken weergeven in.

De hoofdmap Bibliotheken wordt nu weergegeven in het linkerdeelvenster.

Klik op het pijltje naast de map Bibliotheken om uw bibliotheken met documenten, muziek, afbeeldingen en video's zichtbaar te maken.
 
Bedankt maar dit is niet wat ik bedoelde.
In de map bibliotheken staan normaal gesproken de mappen: Afbeeldingen, Documenten, Muziek, Video's, Opgeslagen Spellen, Downloads enzo. Misschien nog meer maar die weet ik even niet. De mappen Afbeeldingen, Documenten, Muziek en Video's heb ik er gewoon in staan. Maar Opgeslagen Spellen en Downloads die zijn zomaar ineens weg. 2 Maanden geleden toen ik deze laptop kocht en er Windows 8 op geïnstalleerd had zaten alle mappen gewoon in Bibliotheken maar na een week ofzo waren zo ineens weg. Ik ben er veel mee bezig geweest maar heb geen oplossing kunnen vinden, toen maar gedacht 'Misschien als ik hem naar Windows 8.1 update is dit verholpen.' Maar dat was dus niet het geval..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh oke, bovenin zie je downloads staan. Deze map heb je denk ik ook wel, toch.

Ga dan eens met de muis opstaan, klik met je rechtermuisknop er op en dan "in bibliotheek opnemen"

En dan gelijk in dat venster "Nieuwe bibliotheek maken". Is dat bij jou of kan dat bij jou dan ook zo.

Ik kan het helaas niet testen heb geen windows 8.1

Dan zou het er zo moeten uitzien als op de foto hieronder.

downloads.JPG
 
Dat had ik ook gedaan gewoon zodat ik eventjes een Downloads map zou hebben maar ik wou de originele map terug :(.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer van de vorige jari. De standaardmap voor downloaden met Internet Explorer vinden en instellen. Open Internet explorer, dan de toetsen Ctrl - J ---> dan zie je Opties (links onderaan)
 
Windows 8.1 de Bibliotheken herstellen. Proberen.

1. Open File Explorer. Dit kan in de desktopmodus door op het File Explorer-icoon in de taakbalk te klikken, of door op het startscherm file te typen en dan op File Explorer te klikken.

2. Klik op het tabblad View.

3. Klik op de Navigation pane-knop (links van de taakbalk), en klik op Show libraries.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan