angelietje
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jun 2007
eeey daar
ik zit met een mega probleem.
Mn pa's pc heeft al een tijd een virus en omdat hij Norton niet up to date houdt is die verlopen. Vandaag heb ik dus AVG-trail gedl't (Heb zelf AVG), om ff een virusscan te doen en wat bleek: D hele pc stond vol met: Trojan Horse (en andere ****). Na de scan was de helft verwijderd en de andere helft stond in Quarantaine. Omdat ik nog steeds lasthad van t virus ivm internet etc. Heb ik met mn stomme kop en in een boze, onnozele bui die Quarantine geleegd. Met gelijk daarna: ***
. Virus zat in mn drivers en dergelijke.. resultaat: geen IP adres, geen internet en een boze vader zo. Formateren daar ben ik als de dood voor, dat doet mn vriend zondag. Maar is er geen andere oplossing? en daarnaast weet ik niet eens zeker of k die CD nog heb van d drivers..
nja hoop dat je het begrijpt
want ik ben nu egt zo'n megacomputernoob
thnx
ik zit met een mega probleem.
Mn pa's pc heeft al een tijd een virus en omdat hij Norton niet up to date houdt is die verlopen. Vandaag heb ik dus AVG-trail gedl't (Heb zelf AVG), om ff een virusscan te doen en wat bleek: D hele pc stond vol met: Trojan Horse (en andere ****). Na de scan was de helft verwijderd en de andere helft stond in Quarantaine. Omdat ik nog steeds lasthad van t virus ivm internet etc. Heb ik met mn stomme kop en in een boze, onnozele bui die Quarantine geleegd. Met gelijk daarna: ***

nja hoop dat je het begrijpt
want ik ben nu egt zo'n megacomputernoob

thnx