Biginning dump of physical memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

AIMIK

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
76
Hallo,
Mijn systeem is traag en laatste tijd in eens pc valtuit en beeld wordt bluw en geeft deze error melding{ Biginning dump of physical memory. physical memory dump complete.
IRQL_NOT_LEES_OR_EQUAL.
STOP: 0x0000000A,0x00000000,0x0000001C,0x00000000,0x80503681}.
Weet iemand wat aandehand is en hoe kan ik het oplossen?
Dank u zeer.
 
Deze BSOD heb ik onlangs ook gehad maar dat gebeurde tijdens een installatie.
Wat je kan doen is, als je überhaubt nog kan opstarten, om wat belastende programma's te de-installeren waardoor je opstartgeheugen niet zo zwaar wordt belast.
Hiermee kan het al een heleboel schelen.
Kan je echter niet normaal opstarten, probeer dan met veilige modus wat te doen.
Opstarten in veilige modus doe je door gedurende het opstarten meerdere malen op F8 te drukken.
Je komt dan in een keuze menu.
Selecteer hier veilige modus.
Eventueel kan je daar ook een systeemherstel uitvoeren.

lukt dit allemaal niet, dan zit er helaas niets anders op als een nieuwe installatie uit te gaan voeren. (tenzij iemand anders nog iets weet)
 
Begin eens om je Batterij te vervangen.je Bios zal dan naar Default gaan.

Zie verder Dit heeft btrekking op je fout
 
Deze BSOD heb ik onlangs ook gehad maar dat gebeurde tijdens een installatie.
Wat je kan doen is, als je überhaubt nog kan opstarten, om wat belastende programma's te de-installeren waardoor je opstartgeheugen niet zo zwaar wordt belast.
Hiermee kan het al een heleboel schelen.
Kan je echter niet normaal opstarten, probeer dan met veilige modus wat te doen.
Opstarten in veilige modus doe je door gedurende het opstarten meerdere malen op F8 te drukken.
Je komt dan in een keuze menu.
Selecteer hier veilige modus.
Eventueel kan je daar ook een systeemherstel uitvoeren.

lukt dit allemaal niet, dan zit er helaas niets anders op als een nieuwe installatie uit te gaan voeren. (tenzij iemand anders nog iets weet)

Ik kan wel opstarten en weer normaal mijn pc gebruiken, maar na eentijdje weer gebeurt het weer!!!!!
 
Begin eens om je Batterij te vervangen.je Bios zal dan naar Default gaan.

Zie verder Dit heeft btrekking op je fout

Hoe bedoel je van battrij vervangen en ook van Bios zal naar Default gaan? Als die gaat dan is hwt goed of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan