Bigweb

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb ergens gehoord dat ze via de site van BIG je IP achterhalen en daarna je pc in de gaten houden. Ik geloof het niet echt maar ik wil wel weten of het zo is dat ze je IP registreren. Is er iemand die hier meer duidelijkheid over kan geven?

Of Bigweb dat doet weet ik niet maar je IP achterhalen is niet zo moeilijk. Is bij MSN chat ook.

dat weet ik dat, dat niet zo moeilijk is maar ik heb ook gehoord dat ze daarna je computer in de gaten gaan houden.

Om precies te zijn: Ik kreeg gisteren een mailtje binnen dat als je naar bigweb.nl gaat (reclame van Peter R. De Vries) dat de dan geen illegale dingen meer kan doen met je PC. Hij traceert automatisch he IP nummer op, en houdt je PC in de gaten op illegaal (vooral) gamen, en downloaden.. Ga je er toch heen dan ben je de *l*u*l* als je dingen download..!!!
(dat mailtje heb ik niet gekregen maar zo kwam ik het tegen en er stond nog een paar keer bij dat je niet naar die site moet gaan).

Ik wil dus weten of ze echt je pc in de gaten kunnen houden. Lijkt mij van niet maar ik wil het wel is weten.

Ik wou ook nog even melden dat BigWeb helemaal geen rechten heeft om iemand's computer niet meer te laten functioneren. Dit wordt ook op hun website verteld en dat het puur gaat om een voorlichtende actie.

dat was ook de grootste reden dat ik twijfelde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan