bij 1 gebruiker bij alle browsers proxy problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter stuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Beste,
Ik heb 3 gebruikers op m'n laptop met W8. maar bij mijn gebruikers account heb ik bij alle browsers (exploder, firefox en Chrome) continue problemen met de proxy. wanneer ik op internet wil moet ik eerst proxyserver uitschakelen want dit wordt vanzelf iedere keer ingeschakeld. bij het installeren van b.v. Java wil de installatie niet lukken en krijg ik de melding dat windows home screen niet is ingeschakeld terwijl deze wel is ingeschakeld. wat ik ook doe het lukt niet.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
met vriendelijke groet,

Account mss beschadigd? Maak een nieuwe aan en verplaats de data... Alles werkend? Oude account deleten.

En natuurlijk:
a. Heb je anonimizer software geïnstalleerd? Daar krijg je dan (automatisch) een proxy server bij.
b. Misschien is er malware die (automatisch) proxies voor je instelt. Check met (o.a.) AdwCleaner en MalwareBytes AntiMalware (Free).
c. Niet dat we hier HijackThis logs nakijken, maar gebruik het eens (niet vergeten erop te rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"), en kopieer (de inhoud van) de log-file eens naar (bijv.) http://www.hijackthis.de voor een analyse. Kun je ook mooi nakijken welke proxy-instellingen er evt. in werking zijn en waar ze naar verwijzen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan