• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bij afdrukken zie je wat er in de zwarte cellen staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

davylenders123

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Heb een kalender gemaakt die zich aanpast als je in a4 de datum(jaartal) veranderd.
Het is opgemaakt met voorwaardelijk opmaak.

Als ik heel de kalender afdruk dan zie je in de zwart gekleurde vakjes staan wat er in die cellen staat(in donker grijs) terwijl dat de letter kleur ook is ingesteld als zwart.

Als ik 1 maand selecteer en de selectie afdruk dan zie je het niet staan.

Als je op afdruk voorbeeld klikt zie je het ook niet staan .

alleen als je de heel kalender afdrukt.

Hoe kan ik dit oplossen dat je in de zwarte cellen niet ziet staan wat er in de cel staat als je het afdrukt.

alleen als je de heel kalender afdrukt. Hoe kan ik dit oplossen dat je in de zwarte cellen niet ziet staan wat er in de cel staat als je het afdrukt.
Als ik de hele kalender afdruk, zijn de betreffende cellen en de inhoud zwart. Ik denk dat je het moet zoeken in de printer. Heb je geprobeerd op een andere pinter af te drukken?

We hebben maar 1 kleuren printer.

Heb het opgelost door de kalender eerst in pdf af te drukken en dan die pdf afgedrukt en dan was het ook goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan