bij afsluiten blauwscherm met fout code viaagp1.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid35

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
18
hallo, het gaat om een pc met xp home.
het begon allemaal met het afsluiten, nu start hij gelijk na afsluiten weer op wat kan ik hier aan doen? verder geeft hij nu ook een blauw scherm aan met daarin een fout melding over viaagp1.sys wat moet ik hiermee doen ik snap er niks van.
wie owie kan me helpen.

groetjes ingrid35
 
Video-driver opnieuw installeren, lijkt me, gegeven viaagp1.sys

Tijs.
 
Ik heb gegoogled: of het ontbreekt een driver van je chipset of je moet nog een keer de driver van je grafische kaart installeren. Verder vond ik, dat het op een fout met de harde schijf kan duiden. Dus je moet eens schijfcontrole met alle opties laten draaien. Verder werd er nog voorgesteld, Windows opnieuw te installeren. Dus je moet het maar zelf weten...
 
hulp

Video-driver opnieuw installeren, lijkt me, gegeven viaagp1.sys

Tijs.

Ik heb gegoogled: of het ontbreekt een driver van je chipset of je moet nog een keer de driver van je grafische kaart installeren. Verder vond ik, dat het op een fout met de harde schijf kan duiden. Dus je moet eens schijfcontrole met alle opties laten draaien. Verder werd er nog voorgesteld, Windows opnieuw te installeren. Dus je moet het maar zelf weten...

bedankt dat je hebt gereageerd ik ga eerst driver zoeken van die kaart en als dat niet lukt windows opnieuw installeren bedankt.
groetjes ingrid:d
 
iedereen bedankt ik heb nieuwe drivers geinstalleerd en dat is nu goed pc sluit keurig af dank jullie wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan