Bij antwoorden van e-mail in outlook blokkeert mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjorn78

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
92
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, heb er al een hele zoektocht opzitten op internet maar (voorlopig) zonder resultaat...

Sinds 2 dagen loopt mijn outlook vast wanneer ik op 'antwoorden' klik telkens wanneer ik 1 letter heb getypt blokkeert de hele handel. Toeval of niet maar ook 2 dagen terug installeerde ik een windows update (die inmiddels ook alweer verwijderd heb, maar voorlopig zonder resultaat) Soms krijg ik ook de melding wilt u het ... vervangen ja of nee en heb altijd al ja geklikt. Iemand dit probleem ook al voorgehad? Het is erg vervelend en heel mijn outlook is ook aanzienlijk vertraagd sinds kort.
Alvast bedankt,
 
eventueel (en hoe doe ik dat precies)
maar is alles op mijn PC dan verdwenen dat ik deed de afgelopen 2 dagen?
 
Bestanden / zelf gemaakte documenten niet, eventuele ingestelde veranderingen in apparaten / drivers / updates wel.
Type in het zoekvak onder de Windows startknop -> zoeken, eens

systeemherstel


Op zich no problem om je de klikken te noemen, maar even zoeken is mogelijk voor toekomstige hersteloperaties beter (je hebt dan zelf gezocht en gevonden)
 
Laatst bewerkt:
Nog heel even over de 'systeemherstel', aangemaakte documenten (word / Excel) en e-mails (verzonden/ontvangen) deze gaan dus zeker niet verloren, als ik het goed begrijp?
Dat zou ik graag nog even weten voor ik aan de slag ga
 
Uit de Help van Windows:

Welke typen bestanden worden door Systeemherstel gewijzigd?

Systeemherstel brengt wijzigingen aan in Windows-systeembestanden, in registerinstellingen en in programma's die u op uw computer hebt geïnstalleerd. Daarnaast worden er mogelijk ook scripts, batchbestanden en andere typen uitvoerbare bestanden op uw computer gewijzigd. Persoonlijke bestanden, zoals documenten, e‑mailberichten, foto's en muziekbestanden worden niet gewijzigd.

Als u bijvoorbeeld op een vrijdag een foto vanaf uw digitale camera hebt gedownload en als u vervolgens uw computer herstelt naar de staat waarin deze zich deze op de woensdag daarvoor bevond, wordt de desbetreffende foto niet van uw computer verwijderd.

Als u echter op een vrijdag een programma voor het weergeven van foto's installeert en als u vervolgens uw computer herstelt naar de staat waarin deze zich op de woensdag daarvoor bevond, wordt het desbetreffende programma door Systeemherstel verwijderd, zodat u dit programma niet meer kunt gebruiken om uw foto's weer te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan