Bij apparaatbeheer staat bij alles van usb een uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Goedendag,
Ik heb hier een laptop van Acer waar bij alles wat met usb te maken heeft in apparaatbeheer een uitroepteken.
Niets van usb hardware wordt dus nog herkend, volgens de driver update zijn de nieuwste drivers geinstalleerd en kan ik via de Acer site ook geen drivers voor usb vinden om deze te herinstalleren.
Ik krijg wel een melding dat de usb drivers niet in het geheugen geladen kan worden doordat ze of verwijderd zijn of beschadigd zijn, dit is een heel complex probleem ben ik bang voor.
Wie kan mij hierbij helpen.

Hieronder nog wat vreemde problemen die misschien wel met elkaar te maken hebben.

Wat ook vreemd is, is dat windows update niet werkt, krijg steeds een foutmelding.
Dat het geluid het gewoon doet maar speel ik een youtube filmpje af dan hoor je geen geluid, en bij spotify gebeurt hetzelfde.
Alvast bedankt voor de hulp,
Mvg, Barney

Probeer dit eens;

Alle apparaten laat je aangesloten. In apparaatbeheer ga je alles met een ! rechtsklikken en installatie ongedaan maken. Daarna alle usb-apparaten afkoppelen, pc herstarten en weer bij apparaatbeheer kijken of er nu nog ergens een ! staat.

Een voor een alles weer aankoppelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan