bij bepaalde waarde in cel gaan naar een bepaalde cel

• Onderwerp starter Onderwerp starter 52cc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

52cc

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2011
Hoi allen,

Ik heb eigenlijk 2 vraagjes die ik niet onmiddellijk terugvind in eerdere discussies:
1) Bij intypen van een "x" in bvb cel D10 zou ik graag dat na het drukken op ENTER-toets rechtstreeks cel A37 wordt geselecteerd.
2) Bij intypen van een "x" in bvb cel D39 zou ik graag dat na het drukken op ENTER-toets rijen 40 tem 47 worden verborgen.
Wie kan me hierbij helpen ?
PS: Ik ben een leek in VBA

Alvast bedankt !

Inderdaad, ik kan een boek aankopen (wat ik trouwens overweeg), maar daarmee ben ik nu nog niet geholpen. Ik heb dit vrij snel nodig ! Dus in die zin kan ik moeilijk zeggen dat ik behoorlijk op weg ben geholpen. Het was net om die reactie op worksheet.nl, dat ik naar hier ben uitgeweken....

Grts.

Dan in het vervolg toch maar even aangeven, dat je de vraag ook op een ander forum hebt gesteld.

Anders doe je aan crossposting en daar zijn de meeste forumleden niet zo blij mee.

OK. Had hier geen idee van. Bij deze mijn welgemeende excuses aan de forumleden.

(Ik kan nu alleen maar hopen dat er toch nog iemand bereid is me te helpen...?)

52CC

Laatst bewerkt:
Als je tenminste al eens een bestand had gepost met daarin aangegeven wat je precies wil bereiken was het wellicht al lang klaar.
Uw vraag is een bron van onduidelijkheid.:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan