Bij BPM studio krijg ik geen geluid ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musebliss

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Ik heb een SB Live5.1 ipv oude Live vroeger en wil terug BPM studio installeren op mijn nieuw systeem.
Ik krijg echter geen geluid, (geen errors of foutmeldingen) wanneer ik een liedje afspeel. Met Winamp geen enkel probleem.
Dit is mijn systeem :

Aopen HQ45 Pro
AMD Athlon 2400+
Coolermaster CP5-6J31C
MSI KT4V + Fancase
Videokaart GFX 5200FX 64 MB
512 Mb RAM Twinmos 333Mhz
NEC DVD-5700B
HP CD-Writer+8100
geluidskaart Creative SB Live 5.1
Maxtor harddisk 30 gb Ultra ATA 133 7200 rpm
Medion TFT 15 inch
Speakers Creative FPS1000

Vroeger op vorig systeem had ik geen enkel probleem met dit programma, toen was het dus wel die oudere SB Live kaart.

Iemand oplossing voor dit probleem ?

Instellingen ivm mute of volumeschuif in programma zijn het zeker niet...

Zijn er hier geen mensen aanwezig die dit progje gebruiken in combinatie met SB Live 5.1 en welke drivers gebruiken jullie ?

ik heb die BPM site eens bekeken.... en het vreemde vind ik dat op hun forum een engels gedeelte en een spaans gedeelte is. op beide staat een support voor soundcards. ( gelukkig is mijn spaans net toereikend genoeg om te zien waar ze het over hebben ) Op het Engelse deel zijn geen vragen over 5.1 te zien.... Het spaanse deel stikt ervan.... Misschien is het een idee eens de hulp in te roepen van oswaldo.r die spreekt spaans volgens mij :)

Sorry voor late reactie maar ben paar dagen op vakantie geweest ,
heb nu de WaveOut driver geprobeerd ipv DirectSounddriver en het werkt ! Daarna nog eens geprobeerd met directsounddriver maar noppes dus terug omgeschakeld.
Ik heb echter geen keuzemogelijkheden meer voor eventueel instellen van player 1 en 2 front uitgang en bvb sampler of monitor rear uitgang.
De enige keuzemogelijkheid wanneer ik de WaveOut driver selecteer is SB Live-audio [800]...
Weet hier nog iemand raad mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan