vvanasperen
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mrt 2009
Mensen,
Het volgende is het geval, onderstaande Macro print hartstikke mooi de gegevens naar een bestand,
maaar... Tot mijn spijt worden ook de regels waar de gegevens niet gelijk zijn aan Cells(i, 2).Value =
"Man" And Cells(i, 4).Value <> "" And Cells(i, 12).Value <> "30" als lege regel in het bestand geprint.
De grote vraag is natuurlijk, hoe kan ik dat oplossen?
Ik kijk echt uit naar een oplossing voor dit probleem. Heb het nog nergens kunnen vinden en van alles
uitgeprobeerd, dusss... Alvast bedankt voor het meedenken...
Groeten,
Vincent
Het volgende is het geval, onderstaande Macro print hartstikke mooi de gegevens naar een bestand,
maaar... Tot mijn spijt worden ook de regels waar de gegevens niet gelijk zijn aan Cells(i, 2).Value =
"Man" And Cells(i, 4).Value <> "" And Cells(i, 12).Value <> "30" als lege regel in het bestand geprint.
De grote vraag is natuurlijk, hoe kan ik dat oplossen?
Pad = "C:\Feesten\Archief\"
WBname = Format(Now, "yyyymmdd") & " Verjaardag.csv"
Sheets("Feesten").Select
If WorksheetFunction.CountA(Cells) > 0 Then
MaxRij = Cells.Find(What:="*", After:=[A1], SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlPrevious).Row
End If
If WorksheetFunction.CountA(Cells) > 0 Then
Maxkolom = Cells.Find(What:="*", After:=[A1], SearchOrder:=xlByColumns, SearchDirection:=xlPrevious).Column
End If
Open Pad & WBname For Output As #1
For i = 2 To MaxRij
For j = 1 To 1
If Cells(i, 2).Value = "Man" And Cells(i, 4).Value <> " " And Cells(i, 12).Value <> "30" Then
Print #1, Trim(Cells(i, 1).Value) & ";" & "Verjaardag";
End If
Next
Print #1, ""
Next
Close #1
Ik kijk echt uit naar een oplossing voor dit probleem. Heb het nog nergens kunnen vinden en van alles
uitgeprobeerd, dusss... Alvast bedankt voor het meedenken...
Groeten,
Vincent