Bij digitale televisie alleen ned1,2 en 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickvN

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Berichten
8
Goedendag,

Gisteren mijn nieuwe digitale ontvanger geinstalleerd. Dit is de HUMAX 5050C. Hiervoor had ik de humax 5000c welke defect. Nu heb ik een tijdje via de kabel tv gekeken en nu dus mijn 5050c geinstalleerd.

Na installatie doen alleen ned 1,2 en 3 het. Mijn signaalsterkte schommelt tussen de 10 en 14%. Ik heb al verschillende coax kabels geprobeerd. Ik heb een smartcard van Delta met een abbonement erop.
Als ik bijvoorbeeld op een andere zender komt staat er dat het programma tijdelijk niet beschikbaar is. Maar dat is nu al vanaf gisteren.

Hopelijk kan iemand me helpen.

Groeten,

Patrick
 
Ik kan een paar dingen bedenken:
1. de kaart is niet(niet juist) geactiveerd
2. Toch de juiste kabels gebruiken(100hz)
3. Signaal vanaf de coaxaansluiting is slecht, of van buitenaf.
4. Een lichte erosie op de muuraansluiting kan al funest zijn voor je signaalkwaliteit
 
Maar m'n humax 5000c deed het 3 weken geleden nog wel! Had gewoon alle zenders. Nu weer precies opzelfde manier geinstalleerd
 
Erosie???
Zou zijn muur aan het afbrokkelen zijn.
Corrosie kan wel.
 
Ik heb zulke dingen vaker gehoord over Delta. Toen bleek een telefoontje naar Delta genoeg.
Iets met activatie van de smartcard ofzo... Lijkt me verstandig maandag even te bellen dus
 
Ben het met timmie eens dat het er nu op lijkt dat je alleen ANALOGE kanalen kunt bekijken, dus geen digitale.
En dat zou inderdaad met (de activatie van) de smartcard te maken moeten hebben.

Dus inderdaad even bellen met je tv-provider voor hulp.

Overigens kan het ook zijn dat je ontvanger niet geschikt is voor het type smartcard dat je nu inzet.

Tijs.
 
Ik ga morgen eens bellen. Kijken wat hun vertellen. Ik laat het wel weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan