bij dit spel stopt beeldschermstuurprogramma...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raptor_G

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
als ik dit bepaalde online spel speel komt er na enige tijd een kader met... : "beeldschermstuurprogramma s3gnb functioneerd niet naar behoren" en daarna moest ik rebooten, na de reboot kreeg ik bericht om een rapport te sturen naar microsoft en zij hebben een oplossing gevonden, die heb ik uitgevoerd maar het werkt nog steeds niet. kan iemand dit uitleggen en mogelijk ook uitleggen hoe dit te verhelpen? ik moest ook een utility downloaden om erachter te komen welke "chip" die ik heb en hij zei "ProSavage(tm) KM133(377)"...alstublieft help me... als er meer info nodig vraag maar

Laatst bewerkt:
vertel eerst es welk spel: ik heb zon licht vermoeden dat je pc het spel niet aankan:)

Het spel noemt "Robot Rage" maar als ik RuneScape(high detail) kan draaien moet dit toch een peulschil zijn... toch?

"spel van miniclip.com"

en als m'n pc'tje het niet kan draaien... is er dan een mogelijkheid om het wel te laten draaien zoals het hoort? want dit is de eerste keer dat ik dit voor heb... ik heb ook nog "Return To Castle Wolfenstein" hier op deze pc gespeeld en dat werkte perfect dus jah dat kan het toch niet zijn... ik begrijp het niet... kan het iets zijn door de shockwave player want daarmee werkt het spel... waarschuw me ff als ik teveel vragen stel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan