Bij Downloaden bestanden te vroeg onderbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkdrum

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
389
Windows XP.
Heb een paar dagen draadloos gecomputerd met TP-Link TL-WN722N.
Dit beviel mij niet daar de verbinding niet erg lekker liep via USB.
Nu weer terug naar Lan verbinding via ISDN kabel Expedia box KPN, heeft altijd goed gewerkt.
Als ik nu een bestand download dan denkt de computer na een poosje klaar te zijn met downloaden maar in werkelijheid blijkt dat dan niet zo te zijn.
Internet hapert verder niet.
 
Je oude internet opties(verbindingen) die je niet meer gebruikt verwijderen.Als dat niet werkt een andere browser proberen(bijv. Mozilla Firefox) als je nu explorer gebruikt..?:thumb:
 
Bij Instellingen-netwerkverbindingen staat nu alleen de Lan-verbinding.
Ik heb systeem herstel gedaan en denk dat het iets te maken heeft met mijn Avira Antivirus prog.
Eerst stond daar ook Mailgard en webguard aan en nu zijn die niet meer geactiveerd.
Ik heb even wat bestanden gedownload en het lijkt nu goed te werken.
Ik denk dat ik maar even bij de Avira forum ga kijken of dit een bekend verschijnsel is.
 
Ja je virusscanner kan ook wel eens problemen geven,had laatst geen internet meer na een Up-Date,blij dat 't oke is nu:thumb:
 
Nou ik ben er gedeeltelijk uit.
Avira Anti Virus geeft problemen, Webguard en Mailguard.
Ben op de Avira forum aan het checken wat er mis is.
 
Na een hoop geklooi een tip van een Avira tech.

- Go to Start -> Programs -> Accessories -> right click on the Command Prompt and choose Run as administrator.
- Type "netsh winsock reset" (without the quotes) in the Command Prompt window, and then press the Enter key.
- Restart the computer.

Het probleem lijkt verholpen.
 
Had zelf een tijdje geleden een up-date van mijn betaalde virusscanner(naar nieuwe versie) ook problemen met mijn Up Date,daarna geen internet meer,er was voor mijn virusscanner een verwijderringstool beschikbaar,nadat ik die geprobeerd had(was daarvoor nooit nodig voor Up-Dates)werkte alles weer perfect:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan