Bij een nieuw systeem een virusscanner kopen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

kklau85

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hallo allemaal,

Is het verstandig een nieuwe virusscanner en een firewall erbij te nemen als ik een nieuwe systeem aanschaft? Weten jullie of ik met een virusscanner alle virussen kan verwijderen als er een virus op mijn PC zit? Kunnen jullie mij ook vertellen welke merk virusscanner het beste is om aan te schaffen of zal ik het via internet een gratis virusscanner downloaden.

Gr.

Ken ko laurens85

hoi,

ik gebruik avast antivirus en kerio firewall, allebei vallen ze goed mee en zijn ze gratis,ff googelen en je hebt ze zo......

een gratis virusscanner is beter dan niets , maar ik zou toch kiezen voor norton, oid. zo verschrikkelijk duur is dat ook niet, maar wel betrouwbaar!

Een hele goede virusscanner is panda antivirus met ingebouwde firewall,zou ik zeer zeker aanbevelen en zeker betrouwbaarder dan norton en mcafee en ook nog in het nederlands,een probeerversie is te downloaden op www.pandasoftware.com

Ik heb pas geleden een nieuwe PC aangeschaft en op de CD-rom van het moederbord stonden diverse softwarecomponenten, waaronder een virusscanner, inclusief firewall.

Volledig werkend en met een licentie!!!

Zelf had ik er trouwens niet veel aan, want ik zweer nu eenmaal bij ZoneAlarmPro in combinatie met NAV2003.

Geplaatst door seeburg100
een gratis virusscanner is beter dan niets , maar ik zou toch kiezen voor norton, oid. zo verschrikkelijk duur is dat ook niet, maar wel betrouwbaar!

wat het betreft van virussen verwijderen scoort norton zeer laag......
wat is mis met avast ?
de testen die ik gelezen heb zijn positief, repareert zelfs beter dan norton ( ai, ik wacht op Saldos ;-))

Geplaatst door virtually

Zelf had ik er trouwens niet veel aan, want ik zweer nu eenmaal bij ZoneAlarmPro in combinatie met NAV2003. [/B]

mijn pc crashte constant met ZA pro, in de logs was de oorzaak altijd de true vector engine, nu met kerio heb ik er geen meer gehad.

Als je de pc bij een pc boer haalt met een OS bijgeleverd dan zit er altijd een virus scanner bij .

Mijn laptop zat er ook een bij , norton 2003 helaas maar 2 maanden geldig , maar er zijn ook systemen welke gewoon een jaar hebben.

Gewoon ff afwachten wat erbij geleverd wordt tenzij je hem op de beurs haalt daar zit vaak niets bij maar wel goedkoper. :)

Geplaatst door kklau85
Hallo allemaal,
Is het verstandig een nieuwe virusscanner en een firewall erbij te nemen als ik een nieuwe systeem aanschaft? Weten jullie of ik met een virusscanner alle virussen kan verwijderen als er een virus op mijn PC zit? Kunnen jullie mij ook vertellen welke merk virusscanner het beste is om aan te schaffen of zal ik het via internet een gratis virusscanner downloaden.
Gr.
Ken ko laurens85

kklau85,

Het beste kun je Norton internet security 2003 nemen.
Dat is antivirus en firewall in 1 prgramma. Hij is ook zeer gebruikers vriendelijk.
Norton heeft de beste antivirus en de beste firewall. Dus NIS 2003 is de beste optie.
het is niet gratis, maar je hebt dan wel kwalitiet.
Zelf gebruik ik Norton internet security 2003 pro.

Hier te krijgen:

NIS:
http://www.symantecstore.com/dr/sat...0023&xid=27683&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0

NIS PRO:
http://www.symantecstore.com/dr/sat...0023&xid=27683&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0

Voor meer product informatie zie hier:

http://www.symantec.nl/region/nl/purchase/index.html#

En klik op "Symantec productwijzer" en klik op "ik wil...een complete beveiliging tegen de gevaren van internet" en dan op "introductie".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan