bij het aanklikken van een spel start de pc op

Status
Niet open voor verdere reacties.

proelikie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
op de pc van mijn dochter heb ik de sims en gta san andreas geinstalleerd,maar bij het aanklikken van het spel start de pc opnieuw op.
ze heeft een ati videokaart erin van 128 mb met wxp sp2.
het rare is dan mijn pc iets minder snel is en een ati van 64 mb heb en ze daar wel goed doen.
weten jullie soms waar dat aan kan liggen.
graag een beetje duidelijke taal want ben er niet zo in thuis.
alvast bedankt.
groet edwin

ze speelt nooit spellen op de pc,maar wou deze 2 games graag eens spelen.
had al een keer de sims met uitbreidingen geinstalleerd(zat op 1 dvd)maar daar sloeg de pc ook gelijk uit.
op mijn mindere pc deed hij het wel.
ik dacht dan maar gewoon de sims 2 erop maar die ddeed het ook niet,bij mij wel.
nu wou ze gta spelen maar ook weer hetzelfde,en nog maals bij mij wel goed.
haar videokaart is het dubbele aan mb dan die van mij,wel allebij wxp met sp2 erop.
dus ik snap er niks van,wou eerst een andere videokaart kopen,maar vond het niet kloppen dat die beter is dan de mijne en dan niks doen.
hopelijk weet je wat

en wat betreft ijsoftware dat was een goed bericht van je daar had ik wat aan,graag normale antwoorden.
ik vraag ook normaal wat.
groet edwin

ze speelt nooit spellen op de pc,maar wou deze 2 games graag eens spelen.
had al een keer de sims met uitbreidingen geinstalleerd(zat op 1 dvd)maar daar sloeg de pc ook gelijk uit.
op mijn mindere pc deed hij het wel.
ik dacht dan maar gewoon de sims 2 erop maar die ddeed het ook niet,bij mij wel.
nu wou ze gta spelen maar ook weer hetzelfde,en nog maals bij mij wel goed.
haar videokaart is het dubbele aan mb dan die van mij,wel allebij wxp met sp2 erop.
dus ik snap er niks van,wou eerst een andere videokaart kopen,maar vond het niet kloppen dat die beter is dan de mijne en dan niks doen.
hopelijk weet je wat

en wat betreft ijsoftware dat was een goed bericht van je daar had ik wat aan,graag normale antwoorden.
ik vraag ook normaal wat.
groet edwin

Kan het begrijpen ja mooie games;)

Hmm maar toch xD

Zijn alle drivers wel geinstalleerd? Ook de moederbord drivers (chipset) en de volledige videokaart dirvers?

daar zat ik aan te denken,maar heb toen de nieuwste videokaart drivers geinstalleerd,maar dat helpte niet.
misschien wat achter gebleven op de pc van het oude.
zag wel dat er een prog. op de site staat van helpmij om de drivers volledig eraf te halen.
en kan ik gewoon de nieuwste moederbord drivers erover heen laten draaien.
ik hoorde net ook dat als ze de beeld resolutie wil veranderen de pc ook opnieuw opstart.
dus het moet denk ik wel een driver zijn maar weet niet welke en wat ik presies moet doen.
heb juist geen zin om wxp opnieuw te installeren,en ook zonde van msn emoticons die ze verzameld heeft.
groet edwin

Niet dat ik u gelijk wil aanzetten tot het formatteren van de pc, maar MSN kunt u backuppen.

En verder, als u en uw dochter gebruik maken van een ander Windows' besturingssysteem, probeer dan eens Compatibiliteit Modus. Hoewel ik zee twijfel aan de werking, aangezien het waarschijnlijk aan de videokaart ligt (uw laatste post - hierboven).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan