Bij het opstarten, totaal ander achtergrond, programma's in balk weg etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Sinds vandaag als ik me Acer Laptop opstart, en inlog op mijn account, krijg ik totaal ander bureaublad achtergrond, zo'n standaard Vista achtergrond (blauw/geel achtig).
Mijn documenten, afbeeldingen etc zijn weg. Tenzij ik via mijn C schijf > Gebruikers ga, dan staat alles er nog, ook de C en D hebben gewoon nog mijn programma's. Ik kan me niet aanmelden op MSN, terwijl ik niet gehackt ben. Systeemherstel lukt niet. Ik heb me laptop al 10000x opnieuw gestart vandaag, maar krijg telkens niet mijn oude bureaublad terug etc. Help mij!

Probeer eens systeemherstel door middel van deze Vista Recovery Disk of probeer andere reparatiemogenlijkheden

Je zou ook eens kunnen opstarten in de veilige modus(f8 tijdens het opstarten) en dan een virus-,malware scans uitvoeren :thumb:

Oorzaak zou een defect profiel kunnen zijn. Hierdoor laad hij een tijdelijk profiel met alle standaard settings.

Maak een nieuw gebruikersaccount en kopieer daar even je favorieten, documenten en bureaublad items naartoe en verwijder de oude.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan