• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bij houden ziekte dagen en werkongeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Ik zie het even niet hoe ik het kan doen.
Ben aan een verlof kalender bezig waarop we ook onze ziekte dagen kunnen op bij houden.
En per nieuw jaar komt er een werkblad bij bv 2018 en 2019
Het aantal ziekte van dit jaar bij houden is geen probleem dit word nu al gedaan.
En alle code voor gans het huidige jaar worden op een apart werkblad bijgehouden en op de kalender van het huidig jaar komt het totaal per code te staan.
En in het eigen menu staat er een knop die enkel in de eerste maand van het jaar een bepaald aantal dagen enabled is.

Het probleem is dat ik enkel wil dat de gebruiker de eerste x bij het opstarten indien hij zijn aantal dagen ziekte,werkongeval weet dit kan ingeven.
En nadien deze door het programma word bij gehouden
Of zou ik bij het opstarten van het programma laten nagaan of er al een werkblad met als naam een jaartal bestaat. En indien niet dan 2 inputboxen laten verschijnen en dan die gegeven op het blad met gegeven wegschrijven.

Ziektedagen werkongeval.jpg

de Knop staat in een eigen menu voeg nieuw jaar toe.
En het is bv in 2019 dat de gebruiker het de eerste x gaat gebruiken dan moet hij indien de aantallen weet invullen na de velden met vorige jaren
En nadien moet hij ze niet meer invullen
Het programma houd dan de gegevens bij
Zou zou ik het willen doen

Laatst bewerkt:
Alles wat je maar aan code in een plaatje kan zetten. Je hebt nogal veel vragen open staan waar je of niet meer op reageert of het fatsoen niet hebt om de helpers te bedanken. Begin daar eerst maar eens mee. Verder zal het allemaal niet zo moeilijk zijn maar als je alleen maar plaatje kan plaatsen dan wordt het natuurlijk lastig om er code voor te schrijven.
glda19.JPG

Laatst bewerkt:
kan op de meeste niet meer antwoorden omdat ze gesloten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan