Bij installatie modem zegt ie dat ie al geinstalleerd is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wappie2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
3
Doordat af en toe netwerkverbinding "plots" verdween moest ik installatie van USB E-Tech V2 modem af en toe deinstalleren en opnieuw installeren.
Nu is het echter zo dat als ik hem nu wil installeren ik de melding krijg: ADSL USB modem has been installed. If you want to install it again, pleas remove it first!
Alleen het was alleen al verwijderd, er is geen uninstall meer en software is ook van de schijf af.
Wie kan mij vertellen waar ergens in Windows XP Home Edition de trigger zit die bepaalt dat modem geinstalleerd is?
Of wie kan mij helpen, buiten het opnieuw installeren van XP?
 
Staat niet dat icoontje van 'Hardware veilig verwijderen' rechtsonder (met dat groene pijltje)? Als dat niet zo is, verwijder dan de modem uit apparaatbeheer.
 
Het is een USB modem, zit dus ook niet op de pc nu, de software is ook verwijderd van pc, deinstallatie is dus niet meer mogelijk. Er is ergens een vinkje of wat dan ook in XP wat aangeeft dat de software van het modem geinstalleerd is, maar de grote vraag is WAAR en HOE?
 
Dat snap ik ja, maar heb jij niet dat pictogrammetje van 'Hardware veilig verwijderen'?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan