bij installatie van eset smart sec 4 krijg ik bericht dat f secure is aangetroffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruintjes

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2009
In het verleden heb ik ooit gewerkt met f-secure. Dat is echter al jaren geleden en dit heb ik ooit via de juiste weg gedinstalleerd. Daarna heeft Gdata er nog twee jaar op gestaan en nu wilde ik dus eset smart sec 4 installeren. Ik heb eerst g data gedinstalleerd maar bij de installatie van eset krijg ik steeds de melding dat f-secure is aangetroffen. Ik heb van alles al geprobeerd. Ik heb alle tips van eset al opgevolgd, heb allerlei deinstallatieprogramma's van f secure gedraaid, maar niets helpt. Als ik eset toch installeer dan lijkt alles goed te werken maar mijn internetverbinding stopt er soms opeens mee. Ik krijg dan gewoon geen verbinding meer. Als ik de firewall van eset even uitschakel is er weer internet. Wat kan ik doen?

f secure resten niet te verwijderen van pc

Het is nog steeds hetzelfde; de firewall van Eset werkt niet goed; internet is vaak onmogelijk. Als ik de firewall van eset uitschakel en die van Windows inschakel dan ben ik van het probleem af maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van Eset Smart Security. Echt vreemd.

wat je zou kunnen doen is f-secure opnieuw installeren en dan your uninstaller draaien in Super Modus. Die verwijderd dan elk spoor van f-secure op t systeem

En bdw eset SS is even goed als AV, het enige andere is de firewall dus gewoon nod32 zou het moeten doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan