Als ik een willekeurig programma wil installeren, dan hangt de installatie bij het aanpassen van Windows Installer of bij het registreren (toevoegen aan register) van onderdelen.
Ik kan niet zeggen dat ik weinig verstand van computers heb, maar dit komt mij boven de pet.
Ook de mogelijkheid om Windows Installer opnieuw te installeren is mij niet bekend, Microsoft heeft namelijk geen nieuwe installatiebestanden voor Windows Installer in Windows XP (pro).
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Het probleem kan hem dus in het register of in Windows Installer zitten.
Oja, een herinstallatie zal natuurlijk wel een oplossing zijn, maar niet zo 1 2 3 bij een systeem met meer dan 30 GB aan programma's. (en ja... die worden allemaal gebruikt :S )
Bvd HerbieG // Webmaster www.all-sales.nl
Ik kan niet zeggen dat ik weinig verstand van computers heb, maar dit komt mij boven de pet.
Ook de mogelijkheid om Windows Installer opnieuw te installeren is mij niet bekend, Microsoft heeft namelijk geen nieuwe installatiebestanden voor Windows Installer in Windows XP (pro).
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Het probleem kan hem dus in het register of in Windows Installer zitten.
Oja, een herinstallatie zal natuurlijk wel een oplossing zijn, maar niet zo 1 2 3 bij een systeem met meer dan 30 GB aan programma's. (en ja... die worden allemaal gebruikt :S )
Bvd HerbieG // Webmaster www.all-sales.nl