bij installeren alle software loopt pc vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter Olga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Olga

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Bij het (proberen te) installeren van welke software ook loopt mijn pc vast. Zo kan ik de software van mijn HP PSC niet installeren en dus ook niet het apparaat. Ik wilde Spybot downloaden en installeren om te kijken of het aan spyware ligt, ook hier loopt alles vast. Zelfs het al eerder gedownloade anti-virus Avast! werkt ineens niet meer. Ik hoop dat iemand me helpen kan.

Ga hier maar verder...
Tis cross-posting

(of moet ik nu op het "meld misbruik knopje" klikken???)

Geplaatst door topmas38
Ga hier maar verder...
Tis cross-posting

Moeten niet maar het wordt wel op prijs gesteld :)

Geplaatst door topmas38
Ga hier maar verder...
Tis cross-posting

Inderdaad hier melden dat het een crosspost is, dan weten de andere leden het ook. En daarna inderdaad op het knopje drukken (in het bericht van Olga) en vermelden dat het een crosspost is.

Zit ik dit alles te typen zie ik dat M@rio sneller is:D

Sorry voor het "misbruik". Ik dacht achteraf dat de melding beter bij de softwareproblemen hoorde. Maar ik heb het mis dus???

Hi Olga :D

Misschien is het verstandig om de andere vraag te sluiten.
Waarom zou deze vraag niet hier horen dan?
Als men (topmas) de vraag goed leest dan gaat het inmiddels om meerdere programma’s (spybot, etc)
Op dit moment het meest verstandige is om de tip (link’s) van Buffy te volgen. Het klinkt erg naar een besmette PC.
Mocht dat het uitkomst bieden dan zou de vermoeden van Maestro (andere vraag) ook mogelijk zijn = batterij. De batterij is vaak een grote knoop cell (CR 2032).
Dus als je 100% virus vrij bent dan zou je naar de batterij kunnen kijken (type).
Als het een 2032 is dan moet je maar tot Maandag wachten tot winkels open zijn. Goedkoopste adres voor deze type is de Hema.

Groetjes :D
Falco

Hallo, allemaal. Mijn vraag bij de hardwareproblemen heb ik inmiddels afgesloten. Geen crossposting meer, denk ik nu.
Mijn computer is door Housecall virusvrij bevonden.
Als de winkels hier weer open zijn (Carnaval), zal ik iemand vragen mijn motherboard te controleren en de batterij te vervangen. Hopelijk is dan alles opgelost. Maar dan laat ik het nog weten.
Tot zover: hartstikke bedankt allemaal voor jullie hulp.

Alaaf en groetjes,
Olga

Hallo allemaal,
Mijn computer is door een bedrijfje nagekeken etc. Zij hebben daar uiteindelijk de HP-software en de Norton anti-virussoftware kunnen installeren, echter ook met veel moeite, heb ik begrepen. Waarschijnlijk is de HD te klein. Heb nu een nieuwe BIOS- batterij, dus datum/tijd kloppen weer.
Ondanks alles blijft de computer nog regelmatig hangen, bij opstarten (soms), bij afsluiten altijd of tijdens internetten. Maar ik kan (voorlopig) weer vooruit. Allemaal bedankt voor de hulp!
:thumb:

Groetjes, Olga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan