bij onderwerp van mijn verzonden mailtjes komt "SPAM?" te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

50beertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Sinds kort komt er bij het onderwerp van mijn verzonden mailtjes "SPAM?" te staan. Dit is natuurlijk heel vervelend, aangezien ik geen spam verstuur, maar sommige mensen dus mijn mailtjes niet ontvangen, of niet lezen. Hoe komt dit en hoe kom ik hiervan af?
Ik heb Outlook Express, maar kan nergens vinden welke versie.
Help mij alsjeblieft!!!
Groetjes, beertje.

Laatst bewerkt:
kan heel veel redenen hebben.

Als je de header/bron van die mailtjes bekijkt zie je vaak wel op basis van welke regels er spam in het onderwerp is geplaatst

Zoek dat een uit

kan heel veel redenen hebben.

Als je de header/bron van die mailtjes bekijkt zie je vaak wel op basis van welke regels er spam in het onderwerp is geplaatst

Zoek dat een uit

Bedankt voor de reactie, maar daar zit het hem niet in, het komt er zelfs al bij te staan als ik een mailtje naar mezelf stuur met alleen "test" erop!

maar daar zit het hem niet in, het komt er zelfs al bij te staan als ik een mailtje naar mezelf stuur met alleen "test" erop!
Deze beredenering klopt van geen kant.

Jou mail word om onbekende redenen door een proces als spam aangemerkt waardoor hij dus het subject aanpast door er SPAM? in te zetten. Als de server/service het niet doet dan doe je het zelf, maar dan is de oplossing simpel. Gewoon niet in het onderwerp SPAM? neerzetten

Gebeurt dat wel automatisch hebben de meeste AntiSpam tools de prettige eigenschap om in de headers van het mailtje aan te geven wat de reden is van die aanmerking.

maar als je het beter weet..... prima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan