Bij openen van een bestaand word document worden honderden pagina's ingevoegd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dpjdekkers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
1
Ik heb een aantal dagen geleden mijn stageverslag van 40 pagina's afgerond. Als ik het document nu wil openen worden er automatisch ongeveer 300 lege pagina's in mijn document ingevoegd zonder dat ik iets doe. Door het doen van een aantal willekeurige handelingen is het mij gelukt het document weer in de oude staat te krijgen. Na het opslaan van het document en ditzelfde weer te openen gebeurt precies hetzelfde tot een aantal malen toe.

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor en weet iemand wat er mis is,

grz Dennis
 
Hoi Dennis,

Dit is idd erg bizar...

Het kan overigens wel, maar dan moet je CTRL enter bv in een loop programeren! (neem aan dat jij dit niet gedaan hebt)

Zitten er uperhaupt Macro's in dit docje! (checken ALT F11)

Kijken of er ergens code instaat, je ziet dan ook of er eventueel een tweede project meedraait. (met een andere naam als jouw bestand)

Staan er bij jou, invoegtoepassingen in jouw Wordstartmap?

Laat maar horen?
P.s, je mag het bestand ook aan mij mailen...maar als je dat liever niet doet, dan vindt ik dat best.

See Yah! :D
 
Ik weet dat je met Ctrl + enter een nieuwe pagina krijgt.
KAn het zijn dat je heel vaak een Alt-code hebt gebuikt, die door word wordt vertaald als [ctrl-enter] ?

Is het een optie om word opnieuw te instaleren om uit te sluiten dat het en bug-je is?

Stuur anders ff een stukje verslag naar mij op, dan puzzel ik ffies voor je.
Dit is een interessant geval van word......
Paul-RT@helpmij.nl
 
Hoi Dennis, :D

Nou al twee mensen, die het voor je op willen lossen!

Is het bij alle bestanden?
Zo ja, alvorens Word opnieuw te instaleren eerst even Normal.dot opzoeken en deze verwijderen!

Word, maakt zelf een nieuwe aan bij opstarten!

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan