bij opstarten enkel zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

loxxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Ik bezit een acer laptop van ongeveer 2 jaar oud en nu is het zo dat ik op windows bezig was (normale zake) en ik ineens een blauw scherm zag met witte cijfertjes n zag vanonder ergens iets staan van dump crash (het was maar enkele seconden dat dit blauw scherm tevoorschijn kwam) ik heb dus niet goed kunnen bezien wat er juist opstond.
De laptop viel uit, ik starte deze opneiuw op en nu is het zo dat deze niet meer wil opstarten.. het is te zegge ik hoor hem wel nog blazen en de opstartknop verlicht en dergelijke maar mijn optische muis heeft geen stroomtoevoer noch zie ik iets op het scherm verschijnen. Met andere woorde:ik zie nix op het scherm,ik geraak niet in BIOS,ik hoor hem blazen, cd drive werkt wel, tien keer heropstarten geeft hetzelfde resultaat.
Kan iemand mij helpen?
thnx!

Stroom eraf, stroom erop en dan maar op F8 drukken, 2 a 3x per seconde.
Dan kiezen voor opstarten met laatst bekende............. etc. etc.

Stroom eraf, stroom erop en dan maar op F8 drukken, 2 a 3x per seconde.
Dan kiezen voor opstarten met laatst bekende............. etc. etc.

bedankt voor snelle respons, maar dit werkt niet (heb zowel met batterij erin als eruit geprobeerd)
Nu voel ik me wel verplicht om te melden dat het na deze crash nog wel enkele keren lukte om bios op te starten en had ik gekozen voor opstarten met laatst bekende... maar dit hielp toen ook niet. Hij zei dat er in het besturingssysteem een bepaald element ontbrak (als ik me het nog goed herinner). Ik had een geldige versie van vista ultimate geinstalleerd. Maarja dit ter zijde vermits ik nu al niet meer in BIOS geraak...

Laatst bewerkt:
als je de dvd van vista heb deze er eens in doen en kies dan repareren.

Driver werkt wel (je hoort hem draaien als ge er een cd insteekt) maar dan nog zie je nix op het scherm verschijnen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan