Bij opstarten fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie007

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Ik hoop dat ik hier bij het juiste topic zit maar dit is mijn probleem: Bij alle spellen die ik opstart komt te staan dat er iets met mijn graphics aan de hand is. We hebben al de videokaart opnieuw geinstalleerd het betreft een XFX Geforce Mx4000. Ik hoop dat u gauw op dit topic antwoord. Alvast bedankt voor uw moeite.

Geplaatst door Ronnie007
Bij alle spellen die ik opstart komt te staan dat er iets met mijn graphics aan de hand is.
Wat komt er dan te staan?

Dat er niet genoeg graphics zijn en dat je je videokaart moet checken en of je wel Direct 8.1 hebt.

Ik heb alles geprobeerd maar het werkt allemaal niet :( maar alvast bedankt

ja maar als ik hem aanklik krijg ik een link met allemaal prijzen (of ik het product wil kopen)

Dat is niet de bedoeling, ik had ook niet doorgeklikt.
wat is het juiste merk, misschien vinden we hem wel op de site van je grafische-kaart

ja en dan naar: graphics driver-and tnt2-windows xp.
heb ik al geprobeert ssr.
is dit een update dan ofzo?
nou ik ben hem nu weeraan het downloaden

ik heb hem geinstalleerd maar er komt te staan:

het NVIDIA-instalatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware.het instalatie programma gaat nu afsluiten.

ik weet het niet meer hoor ;-(

ik ga nu van de pc af ik kom morgen weer online :D

Heb je dit ook gedaan:

Do not run virus protection software in the background while installing the drivers. This prevents the driver from configuring itself properly.

Before installing new drivers make sure you uninstall all NVIDIA display drivers from the Windows Control Panel. Browse to the Start Menu > Windows Control Panel > Add/Remove Programs and search for "NVIDIA Windows Display Drivers" or "NVIDIA Display Drivers" and select remove.

nu heb ik het opniew geprobeert.
maar helaas...
er komt weer hetzelfde te staan(hetzelfde als mijn vorige bericht).

het NVIDIA-instalatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware

Kijk eens met everest wat voor video kaart hij aangeeft.
Heb je toevalige niet een video-kaart onboard + een losse XFX Geforce Mx4000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan