bij opstarten meld hij dit.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvleda

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Wanneer ik opstart meld hij no attached to fast track control en bios not installed?
Ik vraag me af of dit de reden is dat ik momenteel niet mijn video bestanden kan overzetten en ook niet op een normale manier mij al bewerkte video kan afspelen,dit gaat nu als of er een slow motion film wordt afgespeeld.
Of ligt dit gewoon aan Pinnaecle?
Hij geeft ook underrun aan bij het copieren van een cd of dvd.
Heeft dit er allemaal mee te maken, zo ja hoe los ik dit op??

Het zou te gek zijn als dit verholpen zou kunnen worden.

Ik ben een leek op dit gebied en een zaak vraagt veel geld wat mij momenteel teveel is.

Alvast bedankt,

Yvonne:confused:

Je zal even in het BIOS moeten duiken en fasttrack controller op disabled moeten zetten.

Het is een melding als er geen SATA schijf in de PC zit.

bedankt maar hoe duik ik in bios?

Reuze bedankt voor je vlotte reactie.
Maar nogmaals ik ben een leek en hoe duik ik dus in bios, en kan ik dit zonder schade aan te richten?

En is dit de oplossing voor de problemen denk je?

Groetjes,

Yvonne:rolleyes:

Het is in iedergeval een melding die geen kwaad kan, nu nog proberen weg te krijgen.

Daarvoor moet je in het BIOS zijn. Nu zijn er wat fabrikanten en verschillen om in het BIOS te komen.
Start de PC op en daarna moet je een toets of toetscombinatie indrukken.
Meestal is dit de Del-toets, maar ook toetsen als Esc, F10 of CTRL-ALT behoren tot de mogelijkheden.
Dit verschilt per fabrikant of soms ook per bios-versie.

Daarom eerst even een keer het BIOS scherm zien, daarna kunnen we verder.
Het scherm zou er ongeveer zo uit kunnen zien. Als je er uit wilt, klik je op ESC en de PC start opnieuw op.

7801_25ce0702.jpg

Weer bedankt,

Hoi,

Reageer even wat later, maar had eerder geen tijd.
Heeft het nut om dit te veranderen om zo de problemen op te lossen, of staat dit er los van?
Want dit maak ik niet op uit je reactie, alleen dat de melding verder geen kwaad kan, dus niet van invloed is op de andere dingen die ik juist verholpen wil hebben?

Bedankt weer.

Yvonne:)

Ik ben er nog steeds mee bezig maar heb hem inmiddels met een andere vraag neergezet bij een ander onderwerp en wordt daar op dit moment nog geadviseerd.
Hoop er uit te komen, maar bedankt zover!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan