Bij opstarten Outlook steeds weer wachtwoord invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiekoh

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
14
Ik heb een breedbandverbinding via Telfort. Na installatie van Outlook op m'n nieuwe pc, gebeurt het volgende:

Nadat ik Microsoft Outlook heb geopend en vervolgens op verzenden/ontvangen klik, dien ik telkens weer mijn wachtwoord in te voeren zoals bij een inbelverbinding. Wanneer ik dit heb gedaan en ook het vakje heb aangevinkt met Onthoud wachtwoord, krijg ik de volgende melding:

Bij taak pop.telfort.nl - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x800CCC92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR Logon failure: unknown user name or bad password.

Als ik vervolgens op annuleren klik en weer op verzenden/ontvangen dan gaat alles gewoon goed en ontvang ik mail. Dus de gegevens zijn dan toch goed?? Mijn vraag is nu hoe ik kan voorkomen dat ik steeds weer mijn wachtwoorden moet intypen.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Wiekoh.
 
Laatst bewerkt:
je zou kunnen proberen om de profielen te verwijderen,
dan een nieuw pst bestand aanmaken, en daar de accounts weer inzetten.

krijg je ook voor alle 3 de mail accounts mail binnen?
 
Wachtwoord bij Outlook

In verleden had ik ook zulke probleempjes, volgens mij ga maar weer naar jouw accounts instellingen, en verwijder je die allemaal begin maar opnieuw met internet contract document van je provider daar staat juiste instelling met ook bijbehoorende wachtwoord ( bij e-mail account instelingen wachtwoord is belangrijgst ! ) ..
Dan bij Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl en Uitgaande mailserver: smtp.telfort.nl warschijnlijk moet je daar intypen, LET OP ! ! nog eens het is zeer van belang dat je jouw wachtwoord juist intypt zoals die ook op contract staat ..
Andere optie is dat je ook kan proberen via PopPeeper jouw E-mail account instaleren daar kan je nauwkeurig controleren welk actuel inkomende/uitgaande mail server is ...
KLIK HIER ! ...en die heb je ook in het NL taal :D
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Uitendelijk ALS maar nergens niets lukt je kan altijd helpdesk bellen en die helpen je telefonisch in paar ogenblikken ..:D
 
Laatst bewerkt:
Outook

je zou kunnen proberen om de profielen te verwijderen,
dan een nieuw pst bestand aanmaken, en daar de accounts weer inzetten.

krijg je ook voor alle 3 de mail accounts mail binnen?

Hoi, ik heb de vraag van Anton overgenomen, maar ik heb slechts één account. Ik begrijp niet wat je met "profielen bedoelt. Groet, Wiekoh.
 
:confused: maar toch, .... heb je e-mail servers goed ingetypt ?
zoals : Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl
en Uitgaande mailserver: smtp.telfort.nl ?? :confused:
 
Alles staat goed, de tweede keer lukt het ontvangen en verzenden wel, zonder iets te vragen. ???????????.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan