Bij opstarten Schermpjes Een ogenblik en aan melden

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-W-Buijtendijk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2000
Kan iemand mij helpen, ik heb XP opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik verschillende schermpjes van Window. Ik heb toen het volgende gedaan: Start- configuratiescherm- gebruikersaccount deze houden bij het opstarten alles tegen en dat vind ik erg vervelend maar dat werkt niet ze blijven komen. Vast bedankt J.B

IK WIL HELEMAAL GEEN SCHERMPJES ALLEEN RECHTSTREEKS DOORLOPEN NAAR BUREAUBLAD EN VOLGENS MIJ GAAT DAT DAAR NIET j.b.

typ [wintoets] + r > controluserpass2 of controluserpasswords2 > dan naar het 2de tabje en deselecteer :gebruikers moeten op CTRL+ATL+DEL klikken

Anders kijk je nog effe bij het eerste tabje

wat jij bedoelt is gelijk inloggen zonder een gebruiker aan te klikken? Trouwens Google helpt je ook wel als jij even gewoon intyp als zoekopdracht: automatisch inloggen xp, want dit citeer ik daarvan:
Selecteer Run in het Start menu.
Typ "control userpasswords2" in het dialoogvenster en druk OK.
Kies nu het tabblad Users.
Verwijder nu het vinkje voor de optie “Users must enter a username and password to use this computer”.
Klik OK.
Het systeem vraagt je nu een username en password op te geven voor gebruikers die automatisch mogen aanloggen.
Klik OK om je instellingen te bewaren.

Configuratiescherm, gebruikersaccounts, de manier waarop gebruikers zich aanmelden, kies het welkomsvenster gebruiken. Als er maar een gebruiker is loopt ie gewoon door

Welkomstvenster

Welkomvenster wil ik weg hebben ik moet te lang wachten.
Graag wil ik nog een beroep op een ieder doen, ik heb alles al geprobeerd en zelfs zover dat ik mijn PC XP alles er af moest en weer opnieuw, maar alles met het zelfde. Weer een welkomvenster ik ga ervan balen want ik wil de PC van zelf laten opstarten en niet op zo'n rotschermpje wachten. Ik heb er een foto bijgedaan in JPEG bijlage maar ik weet niet of het goedgegaan is. Gr. J.B.

Bijlagen

• Welkomsvenster.jpg
    Welkomsvenster.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan