Bij opstarten>zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaleo

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
14
Ik weet niet precies waar ik deze vraag moet stellen dus plaats ik hem ook maar hier.

Sinds vandaag heb ik het vogende probleem;
Als ik mijn PC aan doet dan stopt hij naar een paar seconden met opstarten,mijn scherm blijft zwart.
bij het begin van de opstart laat die nog het HP-logo en het opstart logo van XP zien maar daarna blijft het scherm zwart.
Heb al verschillende malen de stroom er af gehaald om te kijken of die het dan wil doen maar zonder resultaat,en ook geprobeerd om in veilige modus via F5 op te starten maar ook zonder resultaat.
Het valt me op dat dit is gebeurt na het binnen halen van de windows >update<(volgens mij Service Pack 2).daarna vraagd windows >opnieuw opstarten<daarna geen teken van leven meer.
Heb al geprobeerd m'n bios naar de default terug te brengen,maar zonder resultaat.
Wie o wie kan me helpen??

(Ik heb ook weer niet zo veel verstand van computers dus als iemand een goeie tip heeft,aub in simpele taal uitleggen)

Mvgr,
Leo

Groeten,
Leo
 
Als het beeld zwart word, gaat de computer dan wel door, of stopt hij er helemaal mee,

Je kunt proberen om naar de veilige modus te gaan (tijdens opstarten herhaaldelijk op F8 drukken), mocht je hierin kunnen komen kun je beter je beeldscherminstellingen veranderen, want mischien ondersteunt je beeldscherm het niet. dit doe je door een rechtermuisklik op het bureablad, dan eogenschappen, en bij instellingen de resolutie wat lager te zetten. Daarna weer normaal opstarten en kijken of hij doorstart

Als dit niet werkt, is het handig als je wat meer details van je computer kunt geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan