bij rippen telkens stukje van volgend liedje bij vorig liedje

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex1

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Beste vrienden
Ik zit met het volgende probleem:
Ik hou nogal van livemuziek, dus ik rip die nummers van gewone audiocd's, ik heb een externe brander. Ik heb dit al gedaan met media player, real player en cdex. Telkens als ik de nummers afspeelde in willekeurige volgorde merkte ik op dat het begin van bv. track 2 te horen was aan het einde an track 1. Aangezien ik dit al met verschillende programma's geript heb denk ik niet dat het aan mijn software ligt. Ik heb het vervolgens ook uitgetest met realplayer en daar hoor ik dat ook soms. Dus ik heb het al afgespeeld met verschillende programma's en ook geript. Zou het kunnen dat het aan de externe brander ligt? Komt dit wel vaker voor. Ik hoor dit zeker heel duidelijk als ik de geripte nummers achteraf op mijn mp3player zet, daar is het echt heel duidelijk. Wat kan ik hieraan doen? Moet ik een nieuwe brander kopen?
Dank je.

Ik heb alleen een tip voor je, met het mixprogramma Audacity kan je in ieder geval die begin en eindstukjes wegknippen, zodat je daar geen last van hebt. Als het bij elk programma is zou het inderdaad niet aan het software zitten. Ik kan je niet verderhelpen, mijn exuses daarvoor. Succes !

Nascada

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan