Bij schijfopruiming, ouwe gecomprimeerde bestanden weggoien ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Kun je bij schijfopruiming zonder problemen gecomprimeerde bestanden weggooien?

groeten heatseeker

Nee, dit kunnen evenwel systeembestanden zijn. Als je aangeeft welke mappen/bestanden het zijn, kunnen we misschien beter helpen.

Wil jullie alles wel laten zien, maar hoe kan ik in hemelsnaam deze bestanden zien en dan hier in een bericht plakken?

heats

Als je het hebt over de schijfopruiming van windows, dan kan je hoogstens ervoor kiezen oude bestanden te comprimeren (niet weggooien ervan). Bedoel je dat soms?

Nou ik bedoel het volgende:

Voor het defragmenteren doe ik even een schijf opruiming van mijn c,d en e schijf!

Na de schijfopruiming van b.v. de c-schijf komt er een lijst te staan van te verwijderen bestanden, hier in deze lijst staat dus: Oude bestanden comprimeren 42.415 kb

Mijn vraag is dus kan ik deze gecomprimeerde bestanden zonder problemen weggooien?
Jouw weder vraag was: laat ons eens zien....maar waar kan ik ze copyeren om ze hier in een bericht te plakken?

groeten heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
Oude bestanden comprimeren 42.415 kb

Windows comprimeert (verkleint) enkel de oude bestanden, hij gooit ze niet weg. Dit kan je gewoon doen, al heeft het weinig nut als je een grote harde schijf hebt. Compressie was ooit nuttig toen schijven nog 500 Mb waren.

Okay dank jewel, begrijp dat het geen zoden aan de dijk zet, maar ja een lekker schone hd is wel prettig toch?

groeten en bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan