Bij spelen van TDU ---> plots allemaal groen en roze

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitro eend

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Dag beste Helpmij-leden,

ikzelf ben Michael, 25 jaar en nieuw op het forum.

Eventjes korte uitleg omtrent de probleemstelling:
Als ik Test Drive Unlimited speel, loopt alles redelijk vlot. Tot ik nog geen 5 minuutjes speel, dan komen er plots kleine stukjes groen en roze in beeld. Nadien slaat bijna het volledige scherm groen/roze uit.

Mijn PC:
Medion 8800
--> Grafische kaart Geforce 6700XL

Reeds geprobeerd:
- nieuwe drivers geïnstalleerd, Forceware
- pc heeft geen nood aan defragmentatie

Kan iemand van jullie me soms vertellen wat ik er kan aan doen ? Ik heb al veel rondgezocht maar kan helaas geen oplossing vinden.
Alvast hartelijk bedankt !

Ik gok dat je videokaart te warm wordt.
Zit 'ie toevallig vol met stof?

Al eerst welkom op helpmij!

Zou je hier van screens kunnen maken en hier even posten, want volgens mij zijn het artifacs en dat betekend dat je videokaart aan het dood gaan is.
Zou je ook nog even naar je temp willen kijken dit kan met het programma pc wizard.
En zoals laurens ook zei even kijken of hij niet helemaal onder het stof zit.

Hoi !

In een dergelijke Medion heb ik inmiddels al 'n keer of 10 de graka vervangen wegens dezelfde verschijnselen.........

Greetz,

Harry.

Hoi !

In een dergelijke Medion heb ik inmiddels al 'n keer of 10 de graka vervangen wegens dezelfde verschijnselen.........

Greetz,

Harry.

Zozo...was dat niet een beetje zonde van uw geld ? Ligt het probleem dan niet aan het moederbord van dat type medion? Mischien kan Nitro eend dan beter eerst een nieuw en ander merk moederbord plaatsen anders krijgt hij mischien hetzelfde probleem met zijn volgende grafische kaart .

Hoi !

Niet bij mezelf, maar bij verschillende klanten.

De graka is door Medion enigzins aangepast, mogelijk zorgt dat voor een beperkte levensduur.

Vervang je kaart oor een nVidia of ATi-kaart en je problemen met de artifarct's zijn over.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan