Bij spellen trillend beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mafkeez

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Berichten
8
Hey mensen,
Ik heb iets waar ik HELEMAAL niet blij mee ben!
Ik heb een pc van de aldi aangeschaft, die een ATi Radeon 9800XL (?) bevat, maar bij spellen doet hij raar! Als ik Call of Duty een minuut ofzo speel, gaat mijn beeldscherm heeeel vaag doen! Trillen enzo, hier en daar een golfje erin, er klopt gewoon geen **** meer van! Hetzelfde geld voor andere spellen.. Maar als ik op de computer gewoon zit te internetten, msnnen, dvd-tjes zit te kijken dan heb ik perfect beeld!

Ik vraag me dus sterk af of iemand me hiermee kan helpen, het lijkt me niet dat de monitor kapot is.. Zou het -ondanks de perfect werkende dvd-s- aan mijn videokaart liggen?

Alvast bedankt!~

Nico
 
Stel een vraag één keer en verzin een titel die wat over het probleem zegt. "Hellup" is een slecht voorbeeld.
 
Installeer de driver van de videokaart eens opnieuw.
 
Welke driver zou ik dan moeten hebben? De 9800XL is verder niet echt een bekende (bestaande?) kaart.. En als ik op mn bureaublad rechts klink, dan naar instellingen ga, zegt ie gewoon 'plug en play monitor op Radeon 9800XL' wat me gewoon goed lijkt..

En waar zou ik de door jou bedoelde driver kunnen downloaden?
 
De driver kan je downloaden op de website van ati
www.ati.com
Verder kan je ook nog een driver downloaden voor je monitor.
 
Maar welke driver zal ik dan moeten hebben? En waar moet ik die eventueel neerzetten als ik hem download? Je kunt ook niet ergens een driver vinden die duidelijk voor de 9800XL is.. Misschien kom ik nu dom over hoor, maar ik weet het ook even niet!
 
Je videokaart is een radeon 9800xl, dus je download de radeon family driver.
select je os, dan graphic driver en dan radeon family.
 
Ok, ik ben hem nu aan het downloaden..
Hij gaat nu mn bureaublad op, maar is er nog een speciale plek waar ik de driver moet installeren ofzo?

Dank je voor je hulp!
 
werkt niet..

Nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd, maar het probleem is nog niet verholpen...

Ook heb ik een probleem als ik call of duty speel, wanneer ik multiplayer (internet) speel, en ik wordt neergeknald (maakt niet uit wat voor soort game, deathmatch, teamdeathmatch, etc.) dan blijf ik dood liggen! En kan dus niet meer verder spelen..
Wel staat er dan boven in beeld iets van:

Press [{activate}] to respawn.

Misschien heeft dit er iets mee te maken, maar ik zou ook niet weten welke knop het is! Bij controls wordt ik ook niet veel wijzer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan