bij start is het linker rijtje leeg, hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
bij start is het linker rijtje leeg, hoe kan dat?

Alleen het woord programma's en de rechterkant is zichtbaar.

Bij windows XP

Druk op start links onderaan.

Dan komt er een rijtje met o.a. de meest gebruikte programma's naar boven met daar boven de IE en OE

Gebruik je toevallig een "schoonmaakprogramma" (voor tijdelijke bestanden en zo)?

Gebruik je toevallig TweakUI?

IE en OE staan er nog wel?

Het is de laptop van de buren, die gebruiken dat niet.

IE en OE staan er ook niet.

Er is ook een probleem met de draadloze router, maar dat verhaal doe ik straks appart.

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk en daarna op "eigenschappen". Kies het tabblad "menu start" en daarna "aanpassen". Stel daar het aantal programma's in wat in die lijst mag komen. Dit is standaard 6. Zet ook even een vinkje onderaan bij 'Internet en E-mail". Daarna nog even "toepassen".

Succes:)

Ik had dat al gedaan, maar iedere keer als ik dat aanvink op ok druk, op toepassen druk en weer op ok druk, dan is het nogsteeds weg.

Ga ik opnieuw bij de vinkjes kijken is alles weer uit.

Dat is engels en daar ben ik niet zo goed in.

Ik heb inmiddels een systeem herstel uitgevoerd waardoor het rijtje nu weer terug is.

bedankt voor het mee denken. :thumb:

Geplaatst door Miauw
Dat is engels en daar ben ik niet zo goed in.

Ik heb inmiddels een systeem herstel uitgevoerd waardoor het rijtje nu weer terug is.

bedankt voor het mee denken. :thumb:

Je moest gewoon het linkje aanklikken, al stond het er in het chinees ;).

Mooi dat het is opgelost. Dit lijkt toch het werk van een schoonmaakprogramma (welkje dit soort gegevens kan wissen) of een virus/adware/whatever-actig iets wat de boel in de war kan schoppen.

Geef maar een seintje als het terug is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan