Bij ulpoaden ligt de rest plat

Status
Niet open voor verdere reacties.

dacrimson

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Hi,

Als ik met FlashFXP upload dan kan ik ICQ en mijn browser niet meer gebruiken. Een kennis van mij had dit probleem ook al een tijdje geleden maar dan met dl.
Vroeger werkte dit zonder probleem maar ik gebruikte nooit de upload functie. Ligt dit aan FlashFxp en zo ja welke andere proggie is dan aan te raden het liefst freeware.

Overigens ik haal een upload snelheid via de kabel van 17 KB/ps dat is toch balen. Is dit met al die providers zo **** dat je bijna niet kan uploaden.

Alvast bedankt,

Ray

Overigens ik haal een upload snelheid via de kabel van 17 KB/ps dat is toch balen. Is dit met al die providers zo **** dat je bijna niet kan uploaden.

Redelijk standaard, dit om zgn "servers" etc tegen te gaan.

Wat je probleem met het FTPen is weet ik niet, ik gebruik zelf CuteFTP, maar deze is niet gratis

http://www.cuteftp.com/cuteftppro/

Het is bekend dat wanneer je de volledige upload cappaciteit gebruikt, je zowat geen download overhoud, dit is omgekeerd net zo helaas.

Een oplossing hiervoor is om eenvoudig niet de volledige bandbreedte te gebruiken bij uploaden/downloaden.
Even instellen in de ftp, FlashXp ken ik verder niet..

Laatst bewerkt:
Hi,

Bedankt voor de reacties.
Ja in NL houden ze er nogal een vreemd beleid op na.
Je mag wel veel betalen maar vervolgens mag je er toch maar weinig mee doen. Het liefst hebben ze het liefst dat je een beetje mailed en surfed en meer niet.

Maar goed zolang ik kan uploaden dan houd ik het maar zo. Ik hoop toch nog eens dat we de connecties gaan krijgen die andere landen zoals Zweden hebben.

Bedankt,

Ray

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan