• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bij verplaatsen van Excelfile wordt macro niet meer gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

so10070

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Berichten
419
Ik heb een Excelblad aangemaakt met een macro. Ik heb dit Excelfile verplaatst en nu wordt de macro Naam.xlsm niet meer uitgevoerd. Ik kan de macro wel uitvoeren via de knop Macro's, maar niet via de door mij aangemaakte knop die ik in het lint geplaatst heb. Hoe los ik dat op. :(
 
Als ik de knop opnieuw aanmaak in het Excelfile op zijn nieuwe locatie werkt het wel, weliswaar onder de nieuwe knop.
 
Laat dat document hier eens zien.
 
Knoppen die je in het lint maakt worden niet in het document opgeslagen. Conform je melding heb ik deze nu dus ook niet ;) Maak de knoppen in het Personal.xlsb bestand, niet in het onderhanden document.
 
Ok, ik heb het Personal.xlsb zichtbaar gemaakt, maar de VBA-procedure vindt blad2 niet en ik slaag er niet in om blad2 te koppelen aan Personal.xlsb.
 
Het heeft geen zin ingebouwde funktionaliteit zoals voorwaardelijke opmaak, in VBA na te bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan