Bij verzenden een "bedank bericht"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webmaker

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
hallo,

ik zou willen weten dat als je bij een poll of een form op verzenden klikt dan komt er soms een bericht bijv:

-bedankt voor het invullen van dit formulier-

hoe krijg ik dat?
(graag de broncode en in HTML)

Javascriptje...

HTML:
<input type="button" onclick="alert('Bedankt voor het invullen van dit formulier!')" value="Stem">

PS: De broncode en iets in HTML plaatsen is hetzelfde ;)

Geen dank, zou je de status op opgelost willen zetten? Alvast bedankt :thumb:

maar nu lukt het niet met een text vak want ik wil dat je in een textvak iets in kan typen dan op een knop kan drukken en dat er dan komt te staan:"bedankt voor het invullen.". Kunt u daar de hele broncode voor geven?

alvast bedankt

Dan moet je het op de "submit" knop zetten...

HTML:
<input type="submit" value="Stemmen" onclick="alert('Bedankt voor het invullen van dit formulier!')" />

maar als ik deze code gebruik:

PHP:
<div class="fw-with-mini fw-content"> <SCRIPT type=text/javascript"></SCRIPT>
<FORM action="mailto:gamerfreak_1995@hotmail.com" method=post onclick="alert('Bedankt voor het invullen van dit formulier!')"/"return validate(this)"><input type=hidden name="userid" value="24237675"><input type=hidden name="csvFilename" value="FWFORBIDDEN-test-output"> 
      <div class="fw-paragraph">         
        <div class="fw-text"> <!-- ParagraphStart 115527385 --><span class="formSpan"><label for="01 - Welk(e) rang(en) wil je?">Welk(e) rang(en) wil je?</label><BR><TEXTAREA id="01 - Welk(e) rang(en) wil je?" name="01 - Welk(e) rang(en) wil je?" rows="10" cols="50"></TEXTAREA></span><P><!-- ParagraphEnd 115527385 --><!-- ParagraphStart 115632113 --><span class="formSpan"><input type = "submit" name = "02 - Verzenden" value = "Verzenden"></span><!-- ParagraphEnd 115632113 --> </div>
      </div>
      </FORM> </div>
    <div class="fw-footer">

dan krijg je al gelijk als je op het textvak klikt met de cursor het alert venster van 'bedankt voor het invullen van het formulier.

Hoe kan ik veranderen dat als alleen dat alert venster komt als je op verzenden klikt?

Ik hoop dat iedereen m'n vraag begrijpt.

ps m'n site is door jullie al opgeschoten:thumb:

Neem je ook wel iets op van wat ik geef?

Ik had toch aangegeven dat je het bij de submit knop moet doen? Waarom zet je het dan bij de onclick van het formulier?

Wat je ook kan doen is onclick veranderen in onsubmit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan