Hallo,
Ik heb het volgende probleem: wanneer ik via configuratiescherm op updates klik zie ik boven waar het internetadres staat www.microsoft verschijnen maar toch komt er de website van google als pagina.
Ook als ik rechtstreeks de website van microsoft invoer, wat wel lukt, maar als ik dan naar de updates ga en deze aanklik komt er weer het logo van googles staan met een foutmelding.
Heb al vele virusscanners gedraaid en die hebben er veel virussen uitgehaald, maar het probleem van de updates blijft bestaan.
Heb al gedraaid:
-Smitfraud
-Vundofix
-Dr Web Cure it
-Spyware docter
-Dial a fix
-Spy Bot Search & Destroy
-Adware.
-Malwarebytes Anti Maleware
-Windows live one Care Scanner
Niets helpt.
Kan wel gewoon het internet op, maar regelmatig geeft hij hier ook een error dat hij de pagina niet kan vinden.
Probeer ik het dan nog eens dan doet hij het wel.
Is het einde verhaal en moet ik XP opnieuw installeren, of is er een oplossing?
Bedankt alvast.
Ik heb het volgende probleem: wanneer ik via configuratiescherm op updates klik zie ik boven waar het internetadres staat www.microsoft verschijnen maar toch komt er de website van google als pagina.
Ook als ik rechtstreeks de website van microsoft invoer, wat wel lukt, maar als ik dan naar de updates ga en deze aanklik komt er weer het logo van googles staan met een foutmelding.
Heb al vele virusscanners gedraaid en die hebben er veel virussen uitgehaald, maar het probleem van de updates blijft bestaan.
Heb al gedraaid:
-Smitfraud
-Vundofix
-Dr Web Cure it
-Spyware docter
-Dial a fix
-Spy Bot Search & Destroy
-Adware.
-Malwarebytes Anti Maleware
-Windows live one Care Scanner
Niets helpt.
Kan wel gewoon het internet op, maar regelmatig geeft hij hier ook een error dat hij de pagina niet kan vinden.
Probeer ik het dan nog eens dan doet hij het wel.
Is het einde verhaal en moet ik XP opnieuw installeren, of is er een oplossing?
Bedankt alvast.
Laatst bewerkt: