bij xp installatie me formatteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Ik heb een tweede pc gekocht waarop windows xp home was geinstalleerd. Op mijn oude pc zit nog windows me. Als ik op de oude pc ook xp wil installeren moet ik dan eerst windows me formatteren of kan ik xp er gewoon overheen installeren?

bvd Harrie

Je kan hem er overheen zetten, maar een "schone" installatie is beter. Als je de XP Cd er in doet kan je kiezen.

Tijdens installatieproces van XP kun je je harddisk formatteren. Ik zou hem er inderdaad niet overheen zetten, dat wordt een rotzooitje.

Geplaatst door h.ploegstra
Ik heb een tweede pc gekocht waarop windows xp home was geinstalleerd. Op mijn oude pc zit nog windows me. Als ik op de oude pc ook xp wil installeren moet ik dan eerst windows me formatteren of kan ik xp er gewoon overheen installeren?

bvd Harrie

Hoi,

hier vind je info over een dual boot.

Grtzzz.

Volgens mij vraagt Harrie helemaal niet naar een dual boot, maar heeft ie het over een upgrade.

Ik ben een domme w98se gebruiker maar via via wel gehoord dat Wim1960 het beste advies heeft gegeven.

Geplaatst door Wim1960
Volgens mij vraagt Harrie helemaal niet naar een dual boot, maar heeft ie het over een upgrade.

Okey,..............ik doe slechts de suggestie aan de hand.
Een dualboot heeft zo zijn voordelen.

Grtzzz.

Geplaatst door FunZip
Okey,..............ik doe slechts de suggestie aan de hand.
Een dualboot heeft zo zijn voordelen.
Dat is natuulijk zo. Maar wel alleen als iemand er behoefte aan heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan