Bijkomende letters en programma's openen zich vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

elkehendrixtim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
2
Hallo,
ik heb sinds een tijdje een hinderlijk probleem op mijn PC.
Bij het typen van de letters "a" en "vv", verschijnen er extra letters en opent Explorer zich en Media Player zich automatisch, het volume past zich ook aan en numlock gaat uit. Dus heel hinderlijk.
Dit gebeurt in alle programma's (internet, email, word)
Ik heb xp, avg antivirus en Spyweeper maar krijg het vermoedelijke virus niet van mijn PC.
Hebben jullie een idee of dit een virus of iets anders boosaardigs is?
alvast bedankt,
Elke Hendrix
 
Ik neem aan dat je alle anti virus en anti malware programma's geupdate hebt en daarmee gescand hebt? Je zou eens kunnen proberen met een online virus scanner als trend micro te scannen en met Malwarebytes Anti Malware te scannen. Als er dan nog niets uit komt vraag ik me af of het een virus of malware is of iets anders. Er is ook niets de laatste tijd over je toetsenbord gemorst?
 
Ik neem aan dat je alle anti virus en anti malware programma's geupdate hebt en daarmee gescand hebt? Je zou eens kunnen proberen met een online virus scanner als trend micro te scannen en met Malwarebytes Anti Malware te scannen. Als er dan nog niets uit komt vraag ik me af of het een virus of malware is of iets anders. Er is ook niets de laatste tijd over je toetsenbord gemorst?
Merci voor je feedback. Ik had echt niet gedacht dat het aan het toetsenbord zou kunnen liggen. We hebben er niks over gemorst de laatste tijd, maar toch heb ik een oud toetsenbord boven gehaald en daarmee heb ik het probleem niet meer :thumb:
Hartelijk bedankt voor je reactie!
 
Laatst bewerkt:
Geen dank.., daar zijn we hier voor :) Zet je nog even de vraag op opgelost? Bedankt :thumb:

Was net te vroeg.., staat al op opgelost zie ik :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan