bijlage in OE 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dotter

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Ik kreeg gisteren een vraag van een kennis over het niet kunnen openen van de bijlages die met OE versie 6.0 werden meegestuurd. Ik heb haar verteld dat ze in extra - opties -beveiliging het vinkje weg moet halen bij "opslaan of openen van bijlages ....niet toestaan".
Ik kreeg toen het volgende antwoord van haar:

Ik heb jouw advies opgevolgd. Dus ik ben in het programma Outlook Express naar Extra gegaan. Heb onderaan op Opties geklikt. Waarna ik in het venster op tabblad Beveiliging heb geklikt. Daar staat inderdaad de regel "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan."
Deze regel is aangevinkt maar grijs gedrukt in plaats van zwartgedrukt dus ik kan er geen invloed op uitoefenen. Hij reageert nergens op. Ik weet niet hoe ik deze regel moet aktiveren.
---/quote

Iemand dit al vaker gezien? Hoe moet dit opgelost worden?

Ik heb voor je rondgekeken, maar vind niet echt een oplossing. Misschien is het handig om Outlook Express 6.0 nog eens te downloaden. Het kan zijn dat er toch iets verkeerd is gegaan. Verder kun je hier ook even kijken, http://users.telenet.be/sb/oe/ misschien is daar een handige tip bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan