bijlage mail in windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hallo allen,

Ik wil 2 bijlages versturen via het windows 10 mailprogramma maar ik krijg steeds een foutmelding. Ik weet helaas niet meer welke. Het zijn 2 bestanden die ik gescand heb. Weet iemand misschien wat er aan kan schelen?
Alvast bedankt!

Groet,
Adelheid

Je kan het toch nog een keer doen en dan hier de foutmelding laten zien?

Ach ja, wat stom :o
Ik krijg het volgende bericht:
Omdat dit bericht niet kan worden verzonden, is het opgenomen in de map Concepten. Voordat u het opnieuw probeert, kunt u controleren of u het juiste adres hebt opgegeven en of de bijlagen niet te groot zijn.
Ik weet dat het email adres goed is, maar hoe weet ik hoe groot een bijlage mag zijn? Deze zijn: 10,4 mb en 13,4 mb. Als dat idd te groot is, hoe kan ik ze dan verkleinen tot een acceptabele grootte?

Groet,
Adelheid

Dat is inderdaad veel te groot voor standaard mail. Welke extensie hebben die bestanden?
Je kan ze openen in bijvoorbeeld Irfanview en dan opslaan als JPG bestand.
Dat scheelt vast een heel stuk in grootte maar of dat wenselijk is hangt af van wat de ontvanger ermee moet gaan doen.

Is WeTransfer wel geschikt om officiële documenten te versturen? Ze moeten naar een bedrijf gestuurd worden nl. Het ijn PNG-bestanden.

Hier de voor en de nadelen op een rijtje er is al veel over geschreven. Klik

Hallo,

Het probleem is inmiddels opgelost. Het was uiteindelijk eenvoudiger dan ik dacht. Openen in Paint, opslaan als JPEG bestand en klaar. Hoefde dus verder geen programma o.i.d. te downloaden.
Iedereen bedankt voor het meedenken!!

Groet,
Adelheid

Mag ik namens allen zeggen graag gedaan. Mag wel weer een keer he. :P :D

Tja, opgelost ?
Ik kan mijn foto's niet comprimeren naar JPEG want dan hou ik niks meer van kwaliteit over. Overigens had je dat er ook niet bij vermeld. Nu heb je een bypass gedaan en eigenlijk was dat niet je vraag ;)
WeTransfer hoef je trouwens niet te downloaden, je stuurt gewoon van A naar B.

Het waren geen foto's Terrarabo en wat had ik er niet bij vermeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan