bijlage openen in outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catetje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Ik heb sinds kort windows vista home basic en outlook 2003.
Tegenwoordig gebruik ik ook outlook inplaats van outlook express om al mijn mail te openen.
Wat ik ook probeer kan ik de beveiliging of de blokkering niet anapassen op een paar dingen.
Wat het meest ergelijk is is de beveiliging op de email bijlage, in ieder geval word.
Ik krijg een melding dat deze een virus zou kunnen bevatten en daarom moet ik eerst de bijlage opslaan voordat ik het kan openen. Kan ik dat niet op een of ander manier opheffen? Ik heb geen zin om elke bijlage te moeten opslaan voordat ik het kan lezen. En ik ben in staat om te bepalen van wie ik vertrouwde bijlages wil openen. .

Help!

kijk bij oulook een bij extra/opties/beveiliging en haal daar vinkje weg bij opslaan enzo waar virus in kan zitten

Ik heb overal gezocht naar dat bewuste vinkje. Kan het niet vinden. Wat ik ook aanpassen, het enige wat ik kan doen is eerst opslaan en dan vanuit explorer de doc opzoeken en dan openen.

Die instelling is alleen in Outlook Express aanwezig, niet in Outlook. Voor Outlook zul je via het register aanpassingen moeten doen.

Hoe eenvoudig is het om de register aanpassingen aan te brengen om dit te wijzigen?
Kun je daar enige uitleg over geven?

Is er niemand die weet hoe ik deze instelling kan aanpassen binnen outlook?
Het is nog steeds niet opgelost en 'it's driving me crazy"

thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan