Bijlage toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferdibulk

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
ik ben voor school bezig met een schrijven van mijn stageverslag.

nu moet ik hier bijlage in toevoegen, deze bijlage zijn aparte word documenten met eigen pagina nummering en inhoudsopgave. hoe kan ik dit invoegen en dit allemaal behouden. ook dat de inhoudsopgave van mijn stage verslag de andere koppen van de bijlages niet over neemt??

ik werk met word 2007

ik moet hem versturen en vind het er netter uitzien om alles in 1 document te hebben dan meerdere documenten te versturen.

maar als het niet anders kan dan zal ik het wel zo moeten gaan doen. ik wacht nog even af

Je kunt proberen er een hoofddocument met subdocumenten van te maken, als je met Word 2000 of Word 2003 werkt. Het schijnt dat 2007 die functie niet meer heeft.
Daarvoor zet je in het menu <Beeld> de optie <Overzicht> aan. Deze geeft een aparte werkbalk, waarin je delen van je document als subdocument kunt opslaan. Je kunt ze dan apart openen en bewerken, en dus ook verschillende paginanummeringen geven.
Zoek maar in de Help functie hoe je e.e.a. precies moet uitvoeren.

Michel

behouden van de bijlagen

Volgens mij kun je een worddocument maken.
Voor de bijlagen moet een je andere sectie aanmaken en de kopteksten loskoppelen van het hoofddocument.
Als je de koppen in de bijlagen iets anders opmaak dan de koppen in het hoofdtekst kun je van de bijlagen ook een aparte inhoudsopgave maken. Uiteindelijk heb je dan alles in een bestand.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan