Bijlage worddocument in Outlook opent niet in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erszie

Verenigingslid
Lid geworden
22 nov 2011
Als ik een worddocument probeer te openen in Outlook dan lukt dit niet. Volgens mij is de link naar de map niet goed.
Ik werk met office 2010 en outlook 2007.
Wat heb ik verkeerd gedaan?

Office 2010 en Outlook 2007? Gaat niet werken; 2010 werkt alleen met Outlook 2010. Wel knap trouwens dat je Outlook niet hebt weten te upgraden; daar moet je volgens mij nog stevig je best voor doen :)

Dat is geen enkel probleem. Zelf heb ik voor klant ondersteuning Office 2003, 2007, 2010 en 2013 naast elkaar draaien.
Ik zal niet zeggen dat het helemaal vlekkeloos gaat maar er zijn geen onoverkomelijke problemen.

Bij mij werd anders Outlook 2003 volkomen vervangen door Outlook 2010 bij het installeren. Sterker nog: er was geen enkele optie om Outlook 2003 en 2010 naast elkaar te laten staan. Moet ik nu jaloers worden? ;)
Overigens zie ik maar bar weinig voordelen om in 2007 te blijven werken; de interface is al verbouwd, en 2010 heeft een betere engine en is beter compatibel met de rest van 2010. Je moet al heel erg gek op 2007 zijn om daar aan vast te houden...

Laatst bewerkt:
De truck is helaas door alles te deinstalleren en dan van nieuw naar oud werken.
Dat gaat prima.
Office 2013 kun je overigens wel zonder problemen naast 2010 installeren als deze er al is.
De verschillende versie heb ik zoals ik al ze, nodig voor klanten en kom je die allemaal tegen.
Wij leveren o.a. add-ins voor Excel en die moeten bij wijzigingen wel in al die versies blijven werken.
Vandaar dat ik ze allemaal nodig heb.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat mijn vraag niet helemaal duidelijk is. Ik heb 2010 home/student versie en daar zit geen outlook bij. Ik had nog een outlook 2007 die ik daarna geinstalleerd heb en dat werkte aanvankelijk. Ik heb met open met.....een fout gemaakt, dat had ik niet moeten doen maar daarna was het mis en kon ik niet vinden in welke directory word 2010 precies stond en met welk bestand een document geopend wort. Weet iemand wat ik moet kiezen als ik de optie gebruik openen met?

Ik heb de installatie van office student home 2010 nog een keer gedaan en het werkt nu weer probleemloos naast outlook 2007. Ik zet de status nu op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan